Wednesday, 13 July 2011

Hari keluarga Sek Keb Titi Tinggi, Perlis Di Pantai Merdeka



Sukan Sek. Keb. Titi Tinggi


Sambutan Maulidur Rasul



Lawatan ke Kuala Lumpur dan Melaka










12 comments:

  1. masukkan gambar i sama.....i pun p Pantai Merdeka tuuuu....Best..

    ReplyDelete
  2. Aktiviti santai yang menarik sekali. Sekali-sekala elok juga dibuat di tepi pantai.Terapi minda dan jiwa yang baik.Cikgu Zainiti dan Cikgu Siti Rohana tak naik kayak ka?

    ReplyDelete
  3. Cantiknya gambar-gambar ni...seronok kan dapat merehatkan minda.

    ReplyDelete
  4. Jauhnya buat hari keluarga pasti syoknya..Yang pasti anak-anak yang paling gembira boleh main sukaneka...

    ReplyDelete
  5. Cikgu Saipul..Bukan Cikgu Zai dan Cikgu Siti tak mau berkayak..teringin jugak tapi takut berkayak pi tengah laut tak tau nak kona balik..kacauuu..

    ReplyDelete
  6. cantiknya blog cikgu.seronok ye hari keluarga buat kat situ.tenang jiwa.

    ReplyDelete
  7. sampai ke pantai merdeka tu pergi...tahniah... :)

    ReplyDelete
  8. ya la cg sobri dah dua kali p kat sana bestla

    ReplyDelete
  9. cari web www.ebox.com..buleh upload segala data kita kat dalam web ni dan kita publish kat web kita..word, p.point,mp3, video buleh kita simpan kat sini..kira mcm bank data kita la.. klu kita publish terus kat sini dia makan ruang...tambah lg klu kita boh gambar byk..

    ReplyDelete
  10. pembetulan bukan www.ebox.com tetapi http://www.box.net/..daftar dan simpan data kat situ

    ReplyDelete